domingo, 16 de agosto de 2009

Diccionario

1. MAKE ME THE LEG: Haceme la gamba
2. BLOW ME THE QUICHUAN FLUTE: Soplame la quena
3. FOR IF THE FLIES: Por si las moscas
4. EYE TO THE LOUSE: Ojo al piojo
5. WAIT ME A CHARLIE: Esperame un cachito
6. YOU HAVE ME TIRED, YOU HAVE ME: Me tenés cansado, me tenés
7. WHAT A WHITE FACE, CRAZY MAN!: ¡Qué pálida, loco!
8. THE FIFTH LINING OF THE BALLS: El quinto forro de las pelotas
9. GO TO KNOW: Anda a saber
10. CATCH YOURSELF CATHERINE: Agarrate Catalina
11. YOU ARE TICKET: Sos boleta
14. STAY STRING: Quedate piola
15. I MADE MYSELF THE MOUSES: Me hice los raones
16. THAT'S MY CHICKEN: Ese es mi pollo
17. A LITTLE POLICE TO THE AIR: Una canita al aire
18. THROW ME THE RUBBER: Tirame la goma
19. TO ANOTHER THING BUTTERFLY: A otra cosa mariposa
20. LIKE WHO DOESN'T WANT THE THING: Como quien no quiere la cosa
23. HE IS BIGGER BALLED THAN THE PIGEONS: Es más boludo que las palomas
24. LITTLE POTATO FOR THE PARROT: Papita p'al loro
25. TO TAKE ONESELF THE VESSEL: Tomarse el Buque
26. NOT TO HUNT ONE: No cazar una
27. WHAT THREW IT: Que lo tiró  
31. WHAT A HANDRAIL: Qué baranda
32. THE FEMALE PIG & THE TWENTY: La chancha y los veinte 
43. SEND FRUIT: Mandar fruta 
48. YOU HAVE MY BALLS FILLED: Me tenés las bolas llenas
49. HURRAH PEPE'S WIFE!: ¡Viva la pepa!
53. SKULL DON'T SHOUT: Calavera no chilla
54. TO CRY TO THE CHURCH: A llorar a la iglesia
56. IT SUCKS ME ONE EGG: Me chupa un huevo
57. PUTTING WAS THE FEMALE GOOSE: Poniendo estaba la gansa
59. I'M UNTIL THE HANDS!: ¡Estoy hasta las manos!
60. JEWEL NEVER CAB: Joya nunca taxi
61. AS BORING AS LICKING A NAIL: Aburrido como chupar un clavo 
67. IN THE WORLD´S ASS: En el culo del mundo
68. IN THE HILL OF THE ASS: En la loma del orto
69. SUCK THIS MANDARINE: Chupate esta mandarina
70. HE IS OF THE TOMATOE: Está del tomate 
73. HE SHITED FIRE: Cagó fuego
74. URINATED BY THE DOGS: Meado por los perros
79. IT'S ANYTHING: Es cualquiera

1 comentario:

Unknown dijo...

I't doesn't give: no da